Σχεδιασμος Εταιρικης Ταυτοτητας

Σχεδιασμος Εταιρικης Ταυτοτητας
Ο στόχος ήταν η επανασχεδίαση της παλιάς εταιρικής ταυτότητας. Ξεκινώντας από το λογότυπο της εταιρείας και προχωρώντας στους καταλόγους των προϊόντων, τα διαφημιστικά φυλλάδια, τις επαγγελματικές κάρτες, τα παραστατικά, ολοκληρώσαμε το project με κάποιες αισθητικές επεμβάσεις στο προϋπάρχον site.
Θέλαμε το νέο λογότυπο να είναι η συνέχεια του παλαιού, προκειμένου να διευκολυνθεί η μετάβαση από το παρελθόν προς το μέλλον, χωρίς να διακινδυνεύσει η αναγνωρισιμότητα του σήματος. Αυτός είναι ο λόγος που το λογότυπο μας βασίστηκε σε μια γραμμική, μινιμαλιστική προσέγγιση του προηγούμενου. Ένα ευρύ φάσμα των μπλέ, γκρι και λευκών αποχρώσεων επιλέχθηκαν για να συνδέσουν το ναυτικό και το βιομηχανικά στοιχείο.
Λόγω της περιορισμένης προσβασιμότητας μας στα αρχεία του site (το site φιλοξενείται από την εταιρεία που το κατασκεύασε), δεν καταφέραμε να ολοκληρώσουμε όλες τις αλλαγές που θέλαμε, μπορέσαμε ωστόσω να αναμορφώσουμε κάποια στοιχεία του site, μέσω του διαχειριστικού περιβάλλοντος.
Ο σχεδιασμός των καταλόγων των προϊόντων αποδείχθηκε αρκετά δύσκολο εγχείρημα, λόγω έλλειψης φωτογραφικού υλικού. Κυρίως έπρεπε να βασιστούμε σε υλικό προερχόμενο από το ίντερνετ, πράγμα το οποίο προκάλεσε βέβαια σοβαρά ζητήματα ποιότητας και ανομοιογένειας, τα οποία σε ορισμένες περιπτώσεις παρέμειναν αξεπέραστα.
Share Facebook Tweet Googleplus pin it